respect, domn’ director!

By | 2013-07-11

Va să zică eu, priceputul, calificatul, dacă vreau să am mai multe funcţii în cadrul aceleiaşi societăţi nu am voie, pentru că fac cumul de funcţii. Nici dacă mă ocup part-time de funcţii diferite,  nu e bine (adică să fie 2 ore/zi consilier, 2 ore inspector resurse umane etc). Pot să caut part-time, dar la alte societăţi, nu la aceeaşi.

În schimb, administratorul, care a pornit afacerea asta cu o idee, o poală de bani şi ceva clase terminate, poa’ să fie, să se numească, să hotărască, să se angajeze, să-şi facă singur fel de fel de chestii şi n-are importanţă cât cumulează.

Restul directorilor (fraierii calificaţi)  trebuie să aibă studii de specialitate şi răspundere pe măsură, conform fişei singurului post pe care sunt angajaţi .

Respect, domn’ director! Şi cam atât.

 

 

0 thoughts on “respect, domn’ director!

  1. RMDudu

    Hmm… ia citeste aici: http://legestart.ro/cumul-de-functii-ce-se-intampla-cu-norma-de-lucru/
    “În conformitate cu prevederile art. 35 din Codul Muncii republicat, un salariat poate avea două sau mai multe contracte individuale de munca la acelaşi angajator. Această modificare a intervenit o dată cu intrarea în vigoare a Legii nr. 40/2011, mai ales în contextul în care până la acel moment inspectorii de munca îşi manifestau reticenţa faţa de punerea în aplicare şi înregistrarea a două contracte de munca la acelaşi angajator.

    Aşadar art. 35 din Codul Muncii menţionează expres:

    (1) Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiţi sau la acelaşi angajator, în baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzător pentru fiecare dintre acestea. “

    Reply
    1. mixy Post author

      Păi citeşte şi mai jos, pe aceeaşi pagină. Nu vezi că se bat cap în cap? Dă un telefon la ITM şi-ai să vezi că am dreptate…

      Reply
  2. adelinailiescu

    La mine se poarta cumulul de functii. Ba e aproape obligatoriu. Una-doua mai primesti o hartie ca esti investit intr-o functie(onorifica, desigur, ca bani…ciuciu!) si ai niste atributii in plus, Asa am aflat eu ca ma ocup de asistenta sociala in spital si era o data cu doi ani in urma, cica uitasera sa-mi aduca la cunostinta. Marti mi-au dat o hartie ca sunt numita asistenta sefa, nici nu m-au intrebat daca vreau, asa ca le-am dat hartia retur, sa caute alt fraier… Hartie de director inca n-am primit, da’ mai astept!:))

    Reply
    1. mixy Post author

      Da, mă, dar vezi? Nu ţi-au dat toate hârtiile în aceeaşi zi ! 😉
      Cât despre atribuţii în plus, astea se subînţeleg din spaţiile dintre rânduri şi virgulele fişei de post pe care o ai.

      Reply
  3. Roxana

    De când s-au tot redus posturile (prin pensionare sau plecarea unor colegi în alte ţări) noi suntem cam cu 20 mai puţini decât eram şi avem de 4-5 ori mai multe de făcut ca atunci. Fiecare din noi acoperă cam 2 posturi, uneori chiar 3. Ne rotim pe la toate secţiile, unde, când este nevoie. În comunism se vorbea de omul multilateral calificat. Probabil că am ajuns acolo :)) Mai rău este că acum, când speram că se vor putea face angajări, se pare că numai de acum încolo dacă mai pleacă cineva se fac angajări unul la unu. (Până acum era legea că trebuie să plece 7 ca să fie angajat 1). De la noi nu mai are cine să plece că eu sunt, cred, cea mai în vârsta dintre bibliotecarii rămaşi. Deci vom munci, ca şi până acum, probabil. Fişa postului şi la mine s-a tot lungit. De la câteva fraze s-a ajuns la câteva pagini :)) Oricum, mie îmi place ce fac şi probabil, dacă aş avea bani, tot aici aş munci benevol :)) Dar este ciudată legea, totuşi.

    Reply
    1. mixy Post author

      Ţi-am mai spus că tu trebuie să fii un om fericit acolo unde lucrezi, da ? Te încadrezi perfect!

      Reply
      1. Roxana

        Nu cred că mă plângeam în adevăratul sens al cuvântului :)) Ştiu că sunt o norocoasă 🙂

        Reply
  4. Cuvânta

    Mixy, iti doresc sa ajungi administrator! Nu te mai supara, va fi bine! Chiar daca nu va fi 🙁

    Reply

Leave a Reply to mixy Cancel reply

Your email address will not be published.