furnizori de utilități

By | 2014-06-17

Urăsc din principiu furnizorii de utilități și toate drepturile lor atotputernice și toate plățile care trebuiesc făcute în conturile lor indiferent de greșelile lor care se vor regla în 2-3 facturi următoare. Peste toate, să presupunem că aveți bătrâni care stau singuri și nu se dau duși de la casa lor atâta vreme cât se mai pot deplasa la toaletă și la bucătărie. Presupunem că au televizor și telefon, și cunoștințe minimale de utilizare a lor. Pe urmă presupunem că se strică unul dintre ele și te trezești cu un telefon gen:

– Măi, maică, scapă-mă de necaz, că nu-mi merge televizorul !

Pentru un bătrân singur, tăcerea televizorului e mai cruntă decât toate bolile adunate într-un loc. Ca să suni la furnizorii de utilități, știți povestea :apăsați 1 ca să, apăsați 2 ca să, apăsați 9 să o luați de la cap, etc. Niciodată nu a reușit să vorbească cu cineva dintr-un call-center. Pierde șirul, nu știe ce să apese, deciziile sunt terifiante de parcă ar tăia sârma de la bombă, are trac de scenă și căldări de sudoare în urma emoțiilor.

Sun de la mine de acasă, în contul ei. Explic că este vorba despre o bătrână nedeplasabilă și chioară. După toate explicațiile mele, ăla înțelege și zice:

-Nu putem trimite o echipă în teren dacă nu facem în prealabil niște verificări telefonice. Trebuie neapărat să ne sune bătrâna.

– Tocmai v-am explicat că nu se pricepe să vă sune și nici ce să vă spună.

– În primă fază trebuie doar să citească eroarea care îi apare pe ecran.

– Serios? Mamaie nici nu știe ce e aia eroare.

Și a rămas așa până când am reușit să mergem la ea.

“Clientul nostru, stăpânul nostru” e pentru fraieri. Furnizorii de utilitati sunt niste atotputernici de rahat.

 

0 thoughts on “furnizori de utilități

  1. Pareri Razlete

    Of, mie chiar nu mi s-a intamplat asta pana acum. De cate ori am sunat la cei de la TV ca bunica nu vede, bunicul nu stie etc. tot timpul au venit. Schimba-i!

    Reply
  2. Javra

    Sunt două posibilităţi aici: ori sunt tâmpiţi, ori se prefac.
    Cred că mai curând sunt sinceri…

    Reply
    1. mixy Post author

      Își face fiecare bucățica de treabă, cu ordine precise. N-o să facă nimeni nimic în plus pt că e vorba de un caz special. Poate doar dacă apare pe la Măruță.

      Reply
  3. CCristinaC

    Proasta organizare au. Nu-i duce mintea nicicum. Inteleg ca au fost trimisi, probabil, la cazuri fara cazuri, dar, unde e o situatie ca la tine, ar trebui sa aiba in baza de date o persoana de contact/numele unui copil/nepot/etc. care prezinta incredere. Oare ei nu au bunici?

    Reply
    1. mixy Post author

      Au în baza de date un contract pe numele lui tataie, mort de mult timp, pentru că n-am deplasat-o pe mamaie la sediul lor să modificăm contractul. Și cam atât. Viața merge înainte.

      Reply
  4. cami

    cand a murit taicameu am vrut sa trec abonamentul lui pe numele maicamii. imi spun cei de la firma de telefonie ca se poate doar cu plata unei taxe. replica mea a fost “daca nu treceti abonamentul pe noul nume, o sa va plateasca defunctul si abonamentul si taxa de care vorbiti”. dupa inca o luna si o plimbare pana la ei (ratacisera actele) mi-au facut modificarile taxe-less.

    Reply
    1. mixy Post author

      Noooo, nu mă complic. Abonamentul e în continuare pe numele (osemintelor) lui tataie

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *