El era cel mai punctual dintre piloti. La 4 se trezea, la 4,15 fluiera usor in baie, apoi isi dadea seama ca ii trezeste pe celalti cu apucaturile lui de privighetoare si se oprea la timp, inainte de a-i bate cineva in teava.
Oamenii se interesau cand piloteaza el fiindca era cel mai dorit. Increderea se datora faptului ca intotdeauna ridica usor avionul de la sol, incat nimanui nu-i era rau la decolare sau la aterizare si evita golurile de aer cu dexteritate de maestru. Putea sa fie cana de cafea plina ochi sau paharul cu suc varfuit, nu se varsa o picatura…
Profesionist devenise de cand purta permanent ceas de mana Barbatesc LAPIZTA Skyros L25.2003, stilul pilot. I s-a parut ca este la fel de elegant ca un avion in zbor, iar fata de alte ceasuri barbatesti avea pana si bratara din cel mai bun otel inoxidabil placat ionic.
Mecanismul elvetian ii cronometra timpul ca sa ajunga exact la ora afisata de graficul sosirilor.
Asta se intampla cand nu te tradeaza ceasul si afiseaza cu acuratete data, ora, minute, secunde, dual time. Devii profesionist desavarsit fiindca ai alaturi unul dintre cele mai bune ceasuri barbati .
Nu era meritul lui ca avea o asemenea companie selecta, ci a celor care inainte de o cursa lunga si grea, la capatul lumii, i-au pus la mana ceasul, spunandu-i:
-Sa te tina de mana in locul nostru si sa stii ca ne uitam din minut in minut la ceasurile noastre sa te intorci sanatos!
Pentru prima data pleca intr-o cursa asa de lunga, deasupra oceanelor lumii, iar Ceasmania i-a purtat noroc. Cand a urcat la bord, a auzit replici referitoare la tineretea si lipsa lui de experienta, dar un calator serios si elegant, a spus:
-Uitati-va ce ceas poarta la mana! Omul este de incredere. Ne va duce in siguranta in Australia, va garantez!