Am cerut abonament de telefonie separat pentru copil, cu posibilitatea de restricționare a apelurilor la sfârșitul creditului – n-aveau – în 2 ani au scos produsul pe piață. Am cerut cont de economii pentru copii – n-aveau – după 6 luni au scos produsul pe piață.
Faptul că ești ascultat și se caută soluții de îmbunătățire a serviciilor care ți se oferă sau de creare a unora noi, mi se pare o treabă nemaipomenită, așa că nu ezit să completez un chestionar sau să fac o cerere atunci când am nevoie de ceva. Posibil să nu-mi folosească numai mie.
În acest moment am în față un website de vânzare magazin online. Magazinele on-line sunt cheia succesului în astfel de vremuri și una dintre puținele posibilități de dezvoltare a afacerii.
Interfața website-ului este prietenoasă, aerisită și nu obosește. Ca atare, mergem mai departe…
Informațiile necesare sunt detaliate destul de amplu în rubrica de întrebări frecvente.
Arhitectura site-ului este bine structurată și n-aș aduce mari îmbunătățiri. Mi-ar plăcea însă ca Ultimele proiecte să poată fi vizualizate, altfel nu-i văd sensul pe pagină atâta timp cât nu se vede mai nimic. În plus aș adăuga exemple de site-uri care deja au cumpărat produsul.
Tot așa, ca pagină de început, aș schimba locul celor două propoziții din chenarul portocaliu al paginii home și aș pune accent pe vinzi online în numai 5 minute, pentru că de fapt asta interesează în primul rând.
Aștept cu nerăbdare modulul de test, pentru că m-am înfipt în el curioasă și… țeapă ! După țeapă, m-am întors înapoi cuminte și am citit că în curând vor avea modulul de test.
Nu-mi place că pagina de suport are două linkuri pe manual de utilizare și documentație auxiliară care duc în același loc – le-aș pune în același loc sau le-aș despărți în două pagini diferite de suport . Superbă ideea de tutoriale în pagina de suport, simplifică mult lucrurile.
Presupun că nu-și au locul pe website detalii privitoare la bazele legislatiei de vanzari online, ceva aspecte fiscale, dar aș pune așa ceva sau aș include propuneri de parteneri în domeniu pentru abonați – și asta pentru că site -ul este foarte complex, util, deci mi se pare normal ca un începător să aibă și astfel de date.
Sincer ? Pentru un website de vânzări magazine online creat acum 1 an de zile arată grozav, se vede că e gândit și nu pot decât să le urez mult succes !
Ah, și să nu uit să menționez că articolul este scris pentru SuperBlog 2012.
🙂
O idee buna cu magazinele online. Merg mai ales pe sectorul imobiliare.Nu toti cumparatorii au timp si chef sa umble prin targuri de profil
Link-ul către magazinul online nu te duce la pagina respectivă. O idee excelentă cu magazinele online. Eu nu am cumpărat până acum decât cărţi, dar nu se ştie niciodată…
Eu imi cumpar din magazinele online materialele de hobby. Sunt mult mai bine aprovizionate decat cele reale prezente in oras.
dragelor, de vreo 4 ani de zile majoritatea cumpărăturilor le-am făcut on-line şi nu-mi pare rău. Simplu, lejer, “la botul calului”
Incet, incet, prind si eu curaj si imi mai arunc ochii pe site-uri, in cautare de carti sau alte chestii care pot fi cumparate de pe net.
Nu stiu ce sa spun de acea platforma pe care o promovezi, dar e foarte … varza. Imi place foarte mult articolul chiar daca e inscris la Super Blog(nu suport acest site, competitie).
la ce te referi când spui că e varză ? (ca să știu dacă te pun să-ți faci o părere despre și despre alt site)