Am cablu tv şi net de la UPC de câteva luni.
Am sesizări la ei mai mult de 12, trei din ele fără răspuns. Semnalu-i bun, pe sârmă cel puţin, wireless n-am încercat. Dar moare des.
Băieţii de teren sunt serioşi, serviabili (sau nevricoşi ! unul a remufat toată scara blocului numai ca să tac odată ! , şi când s-a curentat şi-am văzut că-i viu, am leşinat de râs, de s-a supărat omul că bine că el moare şi eu mă distrez !)
Ultima sesizare: 1 decembrie, când mă gândeam că nu mai stau la paradă pe viu să deger, stau şi eu acasă, văd parada militară la tv, şi mă aşez cu un castron de floricele la tv, începe parada şi zdrang! pică tot! şi cablu şi net şi sun la ei şi-mi răspunde o operatoare, că “avem o defecţiune tehnică în zonă, timpul maxim de remediere e 8 ore”.
“CÂÂÂT???”
“A, păi să vedeţi, că în funcţie de ce se găseşte pe teren, poate să se întâmple într-un timp mai scurt, dar v-am zis aşa”….
Mă răstesc niţel la ea că şi aseară am sunat 12 minute la ei şi n-a răspuns nici dracu, că tot aşa picase tot. Şi o muzică tâmpită pe aşteptare!… Plus că vreo 2-3 minute butonezi în meniu că dacă vreţi aşa apăsaţi tasta 1, dacă vreţi pe dos apăsaţi tasta 2 şi pe spate tasta 3 (dar ei au cronometrat vreodată cât timp ia meniul ăla?! ?!
Şi dacă am învăţat butoanele şi le accesez mai repede, vocea roboţică se opreşte puţin nedumerită, după care îşi revine ca o cochetă şi deapănă în continuare tolba de butoane “dacă sunteţi din Bucureşti apăsaţi “ şi tot aşa…
Tipa zice că nu e vina ei, că trebuia să aştept să-mi răspundă un operator, că “dacă erau ocupaţi?!” .
Hai, mă!!! Să stau să aştept pe banii mei?! Zic, “păi atunci daţi-mi un telefon să vorbesc numai cu UPC-ul că văd că se întâmplă des treaba asta cu sesizatul”.
Zice: “puteţi să vă faceţi abonament de telefonie UPC, vă mai costă în jur de 6 lei pe lună cu tot cu TVA”.
“Băi, fata moşului, ţi se pare firesc să dau 6 lei pe lună numai ca să fac sesizări la UPC ?!?!?”
N-am apucat să aflu răspunsul, că mi-a murit bateria la telefon, am trântit castronul de floricele şi mi-am schimbat programul de recreere, am plecat pe-afară.
Deci nu tac până nu-mi dă telefon! Prea sunt ghinionişti şi au atâtea defecţiuni tehnice, să-mi dea telefon să pot să-i sun pe minutele lor până îi găsesc!
Eu m-am amuzat odata tinand-o pe domnisorica la telefon pana i s-a incins casca (cred c-au fost 80-90 de minute)… A trecut prin “check-list” de cateva ori… Macar m-am razbunat pentru robotul ala cretin.