“Bună ziua, am achiziţionat… cu factura nr… din data… constatând… cablul de date de la…. nefuncţional”
La câteva zile am primit răspuns:
„Transmiteţi factura şi garanţia pe mail”.
Transmit. Iar primesc răspuns:
„ În câteva zile cablul de date va sosi pe adresa specificată de dvs…”
Mai trec câteva zile şi apare coletul. Îl sfâşii din ambalajele lui şi văd cablul. Prima idee e că e prea mare mufa cablului, aha, ştiam eu! Flerul meu de raclamagiu se aştepta să aibă de-a face cu nişte nătărăi incapabili!
Dau mail înapoi la service-ul lor spunând că nu e cablul bun.
Aştept răspuns.
Între timp ajung acasă, vede fi-mea cablul şi zice: „Ce-ai, mami? Nu vezi că e cablul care trebuie?”
Mufează spre demonstraţie şi văd că merge.
Shit! Now what?
Mail înapoi către service:
„Îmi cer scuze pentru mail-ul anterior, aveaţi dreptate, aţi trimis corect cablul…”
Urăsc să-mi cer scuze când sunt reclamagiu cu idei preconcepute!
Hmm… poate iti trimiteau inca unul, mai lung… mult mai lung…
Poate că nu dimensiunea asta mă interesa 😛
Noroc cu copii care se pricep la tehnologie :))
Si au mintea inca proaspata, nealterata 😀
:)) bine că ai avut un supraveghetor că altfel îi luai la şuturi pe săracii oameni şi nu înţelegeau de ce
“Săracii” de ei ziceau bine ce ziceau, ei aveau dreptate, eu eram pe lângă…
Eu mereu comand ce nu trebuie:)))
Aoleooo!… Ia-ti un copil cu tine cand faci comanda! :))
:)) bine ca nu le-ai zis mai multe :))))
Eh… nu vrei să ştii! :))
Corect e “reclamagioaică”
😛 Mă simţeam cetăţean. Nu cetăţeană 😀
este acest site este disponibil în limba engleza?