Peste o lună îmi expiră un contract de telefonie mobilă. Mă sună unul din băieţii lor şi-mi ciripeşte numai zâmbet şi voie bună:
– Îmi pare tare bine să vă aud! Pentru că sunteţi un client fidel… v-am sunat să vă mulţumesc pentru că folosiţi serviciile noastre … şi să vă prezint oferta noastră …
Îi tai omului pledoaria pe din două, ca la cărţi:
– Măi, ce bine îmi pare că m-aţi sunat! Ia povestiţi-mi vă rog cum procedez ca să reziliez contractul?
Luat pe neaşteptate, îmi răspunde tot vesel şi plin de aplomb, dar până la finalul explicaţiilor probabil realizează că vorbeşte despre o reziliere şi nu despre acceptarea vreunei oferte înfipte pe gât, aşa că încheie într-un ton posomorât, ca greierele lui Topârceanu din „Rapsodii de toamnă”, de-mi vine să-l bat părinteşte pe umăr. Cum telefonic nu pot face treaba asta, îi ciripesc pe un ton vesel:
– Mulţumesc tare mult pentru telefon! M-aţi ajutat teribil!
Şi-i doresc repede o zi plăcută de teamă să nu-l apuce plânsul…
Saracul…:(Atata pot spune, m-a intristat povestea si ma duc sa mananc :)))
Îţi înţeleg tristeţea, mai ales că mi-e foame 😀
Mie nu mi-e mila de astia. Am avut cateva conversatii cu simpaticii de la RCS RDS si cata nesimtire am auzit acolo mi-a epuizat toata simpatia pt cei din call- centere.
pofta buna Mixy si bafta cu cartela! Ai grija cand iti fac rezilierea, sa o faca cand vrei tu, nu cand vor ei.
30 de zile de la data convorbirii 😉
mulţam, am poftă 😀
Aia sunt chiar nesimtiti de la RDS… nu stiu daca este persoana in Romania care sa n-aiba de-a face cu ei.
Pacat ca inca mai au servicii ok..
La abonamente au niste costuri nesimtite ….
Eu sunt pe cartela de vreo 5 ani si nu-mi pare rau. Sotul e pe abonament si vrea sa-l inchida. Tot de vreo ani ne cumparam telefoane la liber. Nu ne luam performante dar nu suntem conditionati de abonamente.
Uite aşa m-am prăjit de fiecare dată, am luat câte un rahat de telefon şi am stat pe nişte mizerii de minute. Nu mai vreau, băi nene! Oricum telefoane scumpe nu cumpăr niciodată, ce sens are?
Am doua abonamente: unul al meu si unul al nevestei. Al meu are vreo opt ani si primesc circa 55 minute nationale, in conditiile in care pentru cincu euro pe o cartela primesc de doua ori mai mult. Asa ca directia e clara: reziliere urgenta, mai ales ca am primit cadou de la Mos Craciun (a.k.a nevasta:) ) un telefon nou-nout, luat la un pret foarte bun
Moaaaaamăăăă!… Să vezi ce-i fac lu’ moşu’ meu!
Luat de la Germanos, Philips Xenium W si nu mai stiu cat, 467 RON. Este foarte bun (parerea mea), asa ca Mixu ar face bine sa se scotoceasca bine prin buzunare 🙂
Aş prefera ceva touch+tastatura querty 🙂
Se-aude Moşu? 😀 😀 😀
noi am facut niste abonamente foarte avantajoase acum vreun an jumate. fiecare numar costa cate 5 euro/luna. acu’ s-a modificat, si platim cate 25 plus nu stiu cat naiba costa /convorbire, cert este ca din primavara incoace, am platit cate 180 euro/luna mobilele. asta in conditiile in care nu vorbim decat intre noi (e gratis intre noi) si foarte putin cu restul lumii. si nu putem rezilia pana in martie. iar ei nu ne-au anuntat ca se schimba tarifarea cand s-a terminat primul an. dragut, nu?
abia astept sa trec pe cartela prepay..
Dap cred ca o sa trecem toti pe cartela, pentru ca ofera mai mult decat abonamentul de aceesi valoare
Convorbirile se vor taxa mult mai puţin de anul viitor, pe toate reţelele.
Sunt obligaţi de UE, nu că sunt ei băieţi buni. Oricum s-au îmbogăţit până acum.