În general urăsc sistemul de facturare utilități, mi-a scăzut self-esteemul din cauza lor, am crezut că înnebunesc, „De ce numai mie mi se întâmplă ?!”
Din fericire văd că au și alți cunoscuți astfel de probleme, ceea ce e încurajator.
Înseamnă că nu sunt singura (și mă bucur ! ), iar logistica lor e praf.
Astăzi : romtelecom.
Îmi vine o factură greșită pe februarie cu 5,50 eur facturați în plus, după ce făcusem circa 5 sesizări la ei privitoare la cum arată forma finală a contractului.
Mă-nham cu răbdare, activez ceakra cu bunăvoință și sun la ei.
– Don-șoară, uite-uite … mi-ați facturat în plus.
– Dați-mi codul de abonat, numărul de la pantofi… Mulțumesc pentru răbdare… Aveți dreptate, se va rezolva la următoarea factură, sistemul facturează automat și vă stornează acești bani în luna martie.
– Asta înseamnă că eu vă dau niște bani degeaba pentru o lună de zile !
– ?! … Nu pot să vă ajut… Sistemul actualizează automat…
Zic OK de lehamite, abia o terminasem cu alții de-a trebuit să mă duc să le calculez eu factura și n-aveam chef să fac același lucru cu romtelecomu’.
Vine factura pe martie cu alți 5,50 eur facturați în plus de mi s-a ridicat părul pe ceafă și-arătam ca o iguană de nervi !
Bag 2 metri cubi de răbdare, butonez febril ceakra cu bunăvoință că a dracu’ nu mai pornea ! și sun la ei. Și-mi răspunde altă piți, că ăștia au o plantație de piți la call-center.
– Don-șoară, uite-uite … e a doua lună când mi-ați facturat în plus.
– Dați-mi codul de abonat, numărul de telefon, pinul de la card (buey! glumeam !) Mulțumesc pentru răbdarea acordată… Aveți dreptate, se va rezolva la următoarea factură, sistemul facturează automat și vă stornează acești bani în luna aprilie.
– Mai bine faceți o factură storno pe suma asta, ca să plătesc cum trebuie!
Piți ofuscată:
– N-avem cum, sistemul se actualizează automat…
– Păi nu e bine! Până facturează sistemul vostru automat ne prinde jumatea anului. Va să zică eu vă plătesc acum 11 eur mai puțin! Și să nu vă pună dracu să scrie pe factură că mă penalizați sau tăiați serviciile pentru prostia romtelecom!
– Doamnă, sistemul se actualizează automat, deci nu vă pot spune ce va scrie pe factură….
– Dă-l dracu de sistem ! Ai făcut școala de 3 cuvinte? Eu îți spun care e problema, am dreptate, datoria ta e să verifici că e așa și pentru că îmi dai dreptate îi spui sistemului CUM să se actualizeze automat.
Tăcere….
Am închis, că n-aveam cu cine să mai vorbesc. Ne mai auzim.
Căscați bine ochii când încheiați un contract și stați geană pe facturi, s-a-nțeles ?!
La urmatoarea convorbire (pentru ca va exista si o urmatoare convorbire), ceri numar de inregistrare a reclamatiei tale si numele persoanei cu care ai vorbit. Prin lege sunt obligati sa-ti rezolve reclamatia in 30 zile. Daca-i mentionezi chestia asta se rezolva garantat. Mai poti sa le trimiti o reclamatie scrisa. La asta sunt obligati sa-ti raspunda si ei tot scris. Si, ca un pont, sa stii ca doar mentionarea “OPC” face minuni. Ti-o spune unul patit.
am 6 inregistrări cu nume, număr dată, începând cu februarie.
În 30 zile au făcut aceeași prostie.
E-te că p-asta cu OPC-ul n-am menționat-o, dar dat fiind faptul că sunt setate pe sistem, crezi că au fetele ceva cunoștințe în domeniu ?!
depinde de sistem :))
oricum, daca nu se rezolva poti sa ceri sa vorbesti cu un superior, sunt obligate sa ti-l dea la telefon, iar ca sa fii sigura ca o fac, anunta-le inainte sa incepi sa-ti spui oful ca si tu inregistrezi convorbirea
băi, culmea e că am cerut să vorbesc cu un superior, s-a bâlbâit, m-a pus pe hold și a revenit să-mi spună iar faza cu sistemul…
Am întrebat-o dacă a ușuit-o superiorul, dar ea își vedea de tirada ei.
Cred ca cea mai buna solutie este sa te duci la ei direct, pentru ca prin telefon nu o sa rezolvi mare lucru. Discutia face-to-face cu cineva de la romtelecom va fi mai productiva. Stiu si eu pe cineva care a facut reclamatii peste reclamatii la telefon si nu a rezolvat nimic pana nu s-a infiintat la unul din sediile lor. Mult succes!
pff… mi-e lene.
+ că, mi se pare absurd să pierd timpul meu pentru prostia lor, că tre să te duci pe la sediile lor, care nu se intersectează cu cărările mele…
Pai da, de acord cu tine, decat sa pierzi timpul pentru prostia lor, mai bine sa pierzi banii…vrei sa rezolvi problema sau nu?
VREAU !
Le-am platit cât era corect de plată.
Sa na anunti si pe noi cand o sa-ti treaca pe factura penalizarile pt suma neplatita :))
😛 ok
Cum, nu ţi l-a dat pe superior la telefon? Păi… eu cred c-ar trebui să faci faza cu înregistrarea şi, dacă nu rezolvă, mergi direct la OPC… Eu înţeleg că “sistemul” mai greşeşte (hmm… doar e operat de acelaşi tip de piţi ca şi linia fierbinte pomenită de tine), că piţi se constipă mental dacă o scoţi din “flowchart”, da’ tot trebuie să-ţi dea superiorul la telefon… Oricum, se pare că odată cu criza au reapărut mentalităţile monopoliste la Romtelecom. Ia bagă-le şi faza că mai bine migrezi la Vodafone Fix sau la RDS, pe lângă faza cu OPC, asezonate cu “…şi data viitoare veţi discuta cu avocatul meu” 😀
-am încercat și cu migratul, cred că li s-a părut OK, or fi zis că e sezon…
-dacă zic de avocat, s-ar putea să mă bușească râsul
-oricum, vă updatez cât de curând